lördag 31 december 2011

Sista..

.. dagen för 2011.. dagen började med jobb, sista turen på min rad där för ett tag framöver.. känns lite konstigt, att efter mer än 5 år på samma ställe, börja på något nytt, vara den "nya" personalen, den som måste fråga osv.. men men det ska gå bra hoppas jag! När jag kom hem fick det bli en långrunda med Neo i det helt underbara vädret, kallt, fruset och solen skiner från en klarblå himmel! Helt ljuvligt!! Förberedelserna för kvällens 3-rätters är färdigt så nu ska bara jag me göra mig klar!











Gott Nytt År till er alla!


Kram Johanna

2 kommentarer:

fröken knopp sa...

Gott Nytt år Johanna!! Hoppas att du snart avslöjar vart du ör på väg nu?! :)

Varmaste Kramarna Elin

Lilla Brödhult sa...

Kikar in och önskar dig ett riktigt Gott Nytt År! Många spännande saker som väntar dig,,, kram Helene