tisdag 13 december 2011

13/12..

.. o de är Lucia, nu känns det att det verkligen närmar sig jul tkr jag.. Förutom det otroligt dåliga och tråkiga vädret vi har fortfarande..


Igår kväll var jobbarkompisarna på lite Julmys här hos mig! Mycket trevligt var det, farmors underbart goda risgrynsgröt, skinksmörgås och massa annat smått o gott fick det bli!



Dukat bord, inte ofta man är såhär många som ska äta samtidigt så fick ta till extra bordet, tur man har på lager.. eller?!



Min, enligt mig, helt underbart fina ljuskrona..




..o en liten del av vitrinskåpet som jag målat om o som äntligen har fått sin plats i vardagsrummet med den gamla mjölkannan från gården bredvid sig.. Gillar skarpt!


Ha en fin kväll!


-Johanna-

1 kommentar:

fröken knopp sa...

Låter som en go o mysig kväll!!

Tack för att du kom i Lördags, så synd bara att man inte hinner prata med alla så mycket som man vill..!! Men några ord han vi ju byta i allafall!! :)

Varmaste Kramarna Elin