torsdag 23 februari 2012

Redan..

..torsdag o veckan är snart slut. Sitter i mitt rum på skolan o tänkte pluggat lite ikväll men huvudet pallar inte mer idag så när skoldagen var slut åkte jag en runda på loppis o fyndade lite smått o gott! vad får ni se när det har hittat sin plats hemma :) Körde också inom o köpte färg till köket så nu ska de minsann målas där så jag slipper den ljusgröna färgen på väggarna, frågan är bara när tiden ska finnas för detta lilla projekt?! Men tid till roliga saker tar man väl sig.. eller?! :)


Och hörni..

Våren har kommit o jag hoppas minsann att den är här för att stanna! Snödropparna har tittat fram och solen har skinit hela dagen här! Helt underbart tycker jag. Längtar till lördag när jag är hemma igen o kan njuta ordentligt av solens strålar! :)





Ha en fin kväll!

Johanna

Inga kommentarer: