onsdag 23 november 2011

Lill Lördag..

Då va det lill lördag igen, veckorna bara springer iväg tycker jag!

Men just nu tycker jag inte att det gör så mycket, julen närmar sig, förhoppningsvis börjar kylan o frosten komma på riktigt o det är bara snart 1 månad kvar tills jag börjar mitt nya jobb! :)

Idag har jag varit med på möte och fått träffa mina nya arbetskamrater vilket var riktigt roligt! Tror det här kommer bli jättebra (trots att jag är super nervös)! :)


Några bilder från vardagsrummet här på Vilshultsvägen..




Fina "almanackan" är fynd från butiken Logen o den gamla nycklen hittade jag i gömmorna hemma på föräldrarnas gård. :)



O här har vi loppisfynd förutom stolen som är min morfars mors och fars gamla köksstol..


Ha det fint!


-Johanna-








1 kommentar:

Lilla Brödhult sa...

Hej Johanna! Vad roligt att du börjat blogga:)ska bli roligt att följa dig och din blogg,,, Så fint du har det, visst är det skoj att förändra och pyssla,,, spännande med ny arbetsplats det kommer du att fixa galant:) Ha det så gott kram Helene